برگزیدگان صنعت چاپ در اردبیل تجلیل شدند

کاغذ

واردکنندگان کاغذ

مقوا

گلاسه

کاغذ گلاسه

فروش کاغذ

خرید کاغذ

کاغذ A

انواع مقوا

کاغذ A4

کاغذ A3

کاغذ A5

کاغذ A4

پالت کاغذ

رول کاغذ

کاغذ تحریر

فروش مقوا

خرید مقوا

کارتن


عنوان خبر :

برگزیدگان صنعت چاپ در اردبیل تجلیل شدند

تعداد بازدید :
329
تاریخ درج خبر :
دو شنبه 27/10/1400 ساعت 00:35
 برگزیدگان صنعت چاپ در اردبیل تجلیل شدند
در این مراسم که با حضور فعالان صنعت چاپ و اهالی فرهنگ و رسانه در فرهنگسرای بانوان اردبیل برگزار شد،‌ از 3 برگزیده این جشنواره با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل و 4 نفر نیز به عنوان شایسته تقدیر مورد تکریم قرار گرفتند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل در این مراسم به دیرینگی صنعت چاپ در سطح ملی و استانی اشاره کرد و گفت: فعالان صنعت چاپ به رغم همه کاستی‌ها و نارسایی‌ها سعی می‌کنند تا با وجدان کاری و احساس مسئولیت اجتماعی به وظیفه خطیر خود به شایستگی عمل کنند.
رضوان باقلاچی به فعالیت 148 چاپخانه در سطح استان به شکل مدرن و پیشرفته اشاره کرد و افزود: هر چند بخش عظیمی از این چاپخانه‌ها در مرکز استان مستقر شده اما سعی بر این است تا در همه مناطق استان فعالیت صنعت چاپ به اقدامات مؤثر و مفید در مسیر توسعه فرهنگی و اجتماعی منجر شود.
وی اقدام مناسب برخی از فعالان صنعت چاپ را در انتشار مطالب ارزشمند و آگاه‌سازی در ایام کرونایی یادآور شد و تصریح کرد: بدون اینکه این فعالان صنعت چاپ از سوی مسئولان و رؤسای کارگروه‌های ستاد کرونا مورد فراخوان قرار گیرند، به صورت خودجوش زمینه چاپ و انتشار پیام‌های ارزشمند در حوزه کرونا را برای آگاه‌سازی مردم چاپ و نشر کرده و در این زمینه پیشقدم شدند.
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل اظهار کرد: این نشان می‌دهد که چاپخانه‌داران از وجدان کاری و مسئولیت اجتماعی بالایی برخوردار بوده و به راحتی می‌توانند به اعتلای فرهنگ جامعه به ویژه تقویت روحیه هم‌افزایی کمک کنند.
در این مراسم یکی از فعالان با سابقه صنعت چاپ در اردبیل نیز با قدردانی از همکاری مسئولان استانی به ویژه استاندار اردبیل در تحویل 3.5 هکتار زمین برای احداث کارخانه تولید مقوا در اردبیل خاطر نشان کرد: تلاش خواهیم کرد تا مجهزترین و کامل‌ترین مجموعه تولیدی در این راستا را در اردبیل راه‌اندازی کنیم