بزرگترین تولید کننده کاغذ ایران در بازار بورس

کاغذ

واردکنندگان کاغذ

مقوا

گلاسه

کاغذ گلاسه

فروش کاغذ

خرید کاغذ

کاغذ A

انواع مقوا

کاغذ A4

کاغذ A3

کاغذ A5

کاغذ A4

پالت کاغذ

رول کاغذ

کاغذ تحریر

فروش مقوا

خرید مقوا

کارتن


عنوان خبر :

بزرگترین تولید کننده کاغذ ایران در بازار بورس

تعداد بازدید :
183
تاریخ درج خبر :
چهار شنبه 25/03/1401 ساعت 21:41
 بزرگترین تولید کننده کاغذ ایران در بازار بورس
فروزان مهر در بازدید از شرکت های صنایع چوب و کاغذ مازندران در خصوص عرضه اولیه سهام این شرکت در بورس گفت: خوشبختانه اقدامات لازم در خصوص تغییرات اساسنامه منطبق با الزامات بورس انجام گرفته و پس از انتخاب حسابرس و بازرس قانونی معتمد بورس و تکمیل نظامات کنترل داخلی و کمیته حسابرسی، امیدواریم جلسات هماهنگی با فرابورس مهیا شده است و عرضه خرد با هماهنگی بانک ملی از طریق آگهی مزایده عمومی انجام شود.
او شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران را تنها واحد تولید کننده کاغذ چاپ و تحریر روزنامه کشور دانست که با استفاده از ظرفیت داخل به مرحله رشد و اعتماد رسیده است.
به گفته فروزان این شرکت با بازیابی توان از دست رفته خود توانسته به ظرفیت مهم برسد و امیدواریم در آینده نزدیک، یک سوم نیاز کشور را نیز تامین کند.
او به ۲ قرارداد بزرگ و مهم شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران در سال ۱۴۰۱ با وزارت آموزش و پرورش و کشور عراق اشاره کرد و گفت: یکی از این قراداد‌ها که پس از سال‌ها به نتیجه رسید مربوط به وزارت آموزش و پرورش و بالغ بر ۷۵۰ میلیارد تومان است.
بر اساس این قرارداد این شرکت موظف شد ۳۰ هزار تن کاغذ مورد نیاز این وزارت آموزش و پرورش را تامین کند که این مهم با نگاه تامین کاغذ تحریر مورد نیاز وزارت برای چاپ کتب درسی آن هم با ظرفیت توان داخلی حائز اهمیت و در نوع خود بی سابقه است.
به گفته فروزان مهر انعقاد قرارداد با کشور عراق به ارزش ۱۲ میلیون یورو از دیگر اقدامات مهم شرکت چوب و کاغذ مازندران برای صادرات است که این امر باعث بهبود هرچه بیشتر در مسیر تولید و سودآوری خواهد بود.