UPM تحویل به روسیه را متوقف خواهد کرد

کاغذ

واردکنندگان کاغذ

مقوا

گلاسه

کاغذ گلاسه

فروش کاغذ

خرید کاغذ

کاغذ A

انواع مقوا

کاغذ A4

کاغذ A3

کاغذ A5

کاغذ A4

پالت کاغذ

رول کاغذ

کاغذ تحریر

فروش مقوا

خرید مقوا

کارتن


عنوان خبر :

UPM تحویل به روسیه را متوقف خواهد کرد

تعداد بازدید :
260
تاریخ درج خبر :
چهار شنبه 10/01/1401 ساعت 01:33
UPM تحویل به روسیه را متوقف خواهد کرد
شرکت بزرگ کاغذسازی یو پی ام اروپا از توقف همکاری با اوکراین خبر داد. به گزارش آژانس خبری چاپ و بسته بندی ایران، این شرکت در بیانیه ای گفت: در نتیجه تجاوز روسیه به اوکراین وضعیت ژئوپلتیک در اروپا برای همیشه تغییر کرده است. این رویداد پیامد های انسانی، سیاسی و اقتصادی گسترده ای در اروپا دارد و وضعیت به سرعت در حال تغییر است. دغدغه اصلی ما مردمی هستند که از جنگ رنج می برند. شرکت از کارکنان خود در مناطق آسیب دیده پشتیبانی می کند. ما همچنین از این هفته کمک های بشر دوستانه و مادی به اوکراین را آغاز کرده ایم.
شرکت در حال حاضر تحویل خود به روسیه را متوقف خواهد کرد. کسب و کارهای شرکت مشتریان تامین کنندگان روسی را از وضعیت مطلع خواهند کرد. در حالی که صنعت جنگل در حال حاضر مستقیما هدف تحریم های بین المللی قرار نمی گیرد، تحریم ها علیه بخش مالی ممکن است بر تجارت و معاملات شرکت یا مشتریان آن در روسیه تاثیر بگذارد. تاثیر کامل تحریم ها و ضد تحریم های جدید کنونی و احتمالی تنها با تغییر وضعیت مشخض خواهد شد. شرکت وضعیت را از نزدیک رصد می کند و بر این اساس تصمیم می گیرد.
شرکت در هردو کشور کارمندان، مشتریان و تامین کنندگان دارد اما حضور شرکت در بازار های روسیه و اوکراین محدود است.عملیات در  حال حاضر طبق معمول در حال انجام است. مجموع فروش شرکت به روسیه و اوکراین تقریبا 2% از کل فروش شرکت در سال 2021 بود. دارایی ها در روسیه کمتر از 1% کل گروه است. در سال 2021 کمتر از 10% از منابع چوب شرکت به فلاند از روسیه سرچشمه می گیرد.