اجرای طبقه بندی مشاغل و کاهش ساعت کاری در شرکت کاغذ پارس شوش

کاغذ

واردکنندگان کاغذ

مقوا

گلاسه

کاغذ گلاسه

فروش کاغذ

خرید کاغذ

کاغذ A

انواع مقوا

کاغذ A4

کاغذ A3

کاغذ A5

کاغذ A4

پالت کاغذ

رول کاغذ

کاغذ تحریر

فروش مقوا

خرید مقوا

کارتن


عنوان خبر :

اجرای طبقه بندی مشاغل و کاهش ساعت کاری در شرکت کاغذ پارس شوش

تعداد بازدید :
262
تاریخ درج خبر :
چهار شنبه 11/12/1400 ساعت 01:51
اجرای طبقه بندی مشاغل و کاهش ساعت کاری در شرکت کاغذ پارس شوش
مهدی عبدالخانی به خبرنگار مهر اظهار کرد: نشست بررسی مشکلات کارگران کاغذ پارس در فرمانداری با حضور کارفرما و شورای کارگری برگزار شد.

وی با اشاره به توافقات صورت گرفته در نشست بررسی مشکلات کارگران کاغذ پارس گفت: خواسته‌های قانونی این کارگران بر اساس قانون اداره کار از شرکت کاغذ پارس درخواست شده و کارگران به حقوق خود خواهند رسید.

رئیس اداره کار شوش با اشاره به یکی از مطالبات کارگران که طرح طبقه بندی مشاغل است، اظهار کرد: طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگران کاغذ پارس در حال تدوین است که پس از نهایی شدن و تأیید وزارت کار به مرحله اجرا گذاشته می‌شود.

وی به یکی دیگر از توافقات کارگران و کارفرما در نشست شورای اسلامی کار اشاره کرد و گفت: ساعات کار کارگران کاغذ پارس بر اساس توافق طرفین تعدیل و پس از نظرسنجی از کارگران حداکثر هشت ساعته خواهد شد.

عبدالخانی از متعهد شدن شرکت به پرداخت چهار درصد مشاغل سخت و زیان‌آور خبر داد و افزود: شرکت در راستای ایجاد انگیزه و جبران سختی کار تا قبل از اجرای طرح طبقه بندی مشاغل حداقل ۱۰ درصد به حقوق پایه اضافه خواهد کرد.

رئیس اداره کار شوش تصریح کرد: به کارکنان در شرف بازنشستگی ماهانه ۶۰ ساعت اضافه کار تشویقی تعلق می‌گیرد. همچنین شرکت از اسفند سال‌جاری متعهد به پرداخت مبلغ مانده مرخصی استحقاقی سالانه کارگران شد.

وی افزود: یکی دیگر از مصوبات این نشست، متعهد شدن کارفرمای شرکت کاغذ پارس به پرداخت سبد شب عید به ارزش یک میلیون تومان شد.

رئیس اداره کار شوش به مطالبه کارگران در خصوص حذف پیمانکار و انعقاد قرارداد مستقیم با شرکت اشاره کرد و گفت: درخواست حذف پیمانکار نیز در حوزه وظایف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نبوده بلکه باید با توافق طرفین کارگر و کارفرما این مطالبه انجام شود