به دنبال خودکفایی صنعت کاغذ

کاغذ

واردکنندگان کاغذ

مقوا

گلاسه

کاغذ گلاسه

فروش کاغذ

خرید کاغذ

کاغذ A

انواع مقوا

کاغذ A4

کاغذ A3

کاغذ A5

کاغذ A4

پالت کاغذ

رول کاغذ

کاغذ تحریر

فروش مقوا

خرید مقوا

کارتن


عنوان خبر :

به دنبال خودکفایی صنعت کاغذ

تعداد بازدید :
423
تاریخ درج خبر :
پنج شنبه 3/06/1401 ساعت 21:08
به دنبال خودکفایی صنعت کاغذ
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به وضعیت حوزه نشر و کاغذ گفت: زمان تحویل وزارت فرهنگ فضای نشر خوبی نبود اما در مدت آغاز به کار دولت مردمی خوشبختانه تا حدود زیادی کاغذ مورد نیاز مطبوعات و نشر حتی با مساعدت و دستور رئیس جمهور با اختصاص ارز مورد نیاز خرید کاغذ انجام شد و بخشی از محوله های کاغذ وارد شده است.
وی درباره صنعت خودکفایی کاغذ گفت: خود کفایی در حوزه کاغذ از برنامه های بلند مدت وزارت فرهنگ به شمار می رود و نهایت تلاش خود را می کنیم تا در کمترین زمان ممکن با اقدام جهادی و رفع مشکلات مالی و سخت افزاری مجموعه های تولید کننده کاغذ به خودکفایی در این صنعت دست پیدا کنیم.
وی افزود: طی چند وقت شخص رئیس جمهور و معاون اول روزانه پیگیر حل مشکلات حوزه کاغذ هستند که اهتمام اعضای دولت مردمی تا به اینجای کار کمک بسیاری به اهداف صنعت خودکفایی کاغذ کرده است، به عنوان نمونه وزارت آموزش پرورش با عقد قراردادی با یکی از کارخانه های بزرگ کشور، تولید بخش عمده ای از کتب درسی سال آینده دانش آموزان را به این کارخانه سپرده است.
وی با بیان اینکه خودکفایی صنعت نشر صرفا یک شعار نیست بلکه برنامه ای عملیاتی با همت مدیران جهادی است، تصریح کرد: حودکفایی صنعت نشر از اهداف اصلی وزارت فرهنگ در دولت مردمی است که تمام اقدامات لازم را انجام خواهد شد تا این اتفاق بزرگ در دولت انقلابی محقق شود.