تأمین کاغذ قم در دستور کار وزارت ارشاد

کاغذ

واردکنندگان کاغذ

مقوا

گلاسه

کاغذ گلاسه

فروش کاغذ

خرید کاغذ

کاغذ A

انواع مقوا

کاغذ A4

کاغذ A3

کاغذ A5

کاغذ A4

پالت کاغذ

رول کاغذ

کاغذ تحریر

فروش مقوا

خرید مقوا

کارتن


عنوان خبر :

تأمین کاغذ قم در دستور کار وزارت ارشاد

تعداد بازدید :
326
تاریخ درج خبر :
شنبه 11/10/1400 ساعت 03:00
تأمین کاغذ قم در دستور کار وزارت ارشاد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد مهدی اسماعیلی پنجشنبه شب در جلسه شورای اداری استان قم به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، تصریح کرد: در قم مساله تأمین کاغذ بسیار مهم است و مراجع بر این موضوع تاکید دارند چرا که قم شهر فرهنگی است و در این زمینه انجام اقدام‌های لازم در دستور کار است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در همین رابطه تفاهم نامه‌هایی با مرکز مدیریت حوزه‌های علیمه و سایر مؤسسات فرهنگی استان منعقد خواهد کرد.

وی افزود: تکیه‌گاه دولت انقلابی، حوزه‌های علمیه برآمده از جریانات انقلابی در قم است و این استان جایگاه ویژه‌ای در حوزه مسائل فرهنگی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروز در جمع مردم شهر قنوات این استان حضور پیدا کردم، مهمترین خواسته مردم منطقه آن تبدیل شدن به شهرستان بود که استعدادهایش را دارد و این مساله مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

اسماعیلی بیان داشت: همچنین در منطقه پردیسان حضور پیدا کردم و از نزدیک با مردم ساکن در آن گفت و گو کردم، این منطقه مشکلاتی دارد که عمده آن در تفاهم نامه میان وزارت راه و شهرسازی و شهرداری قابل حل است.

وی افزود: امروز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مصلای پردیسان اختصاص یافت، ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیز در راستای تأمین زمین برای عرصه فرهنگ و هنر درنظر گرفته شد، پنج میلیارد تومان به تالار مرکزی شهر قم اختصاص یافت و ۱۵ میلیارد تومان نیز برای کتابخانه مرکزی قم درنظر گرفته شد، همچنین اعتباراتی برای مجتمع امام خمینی (ره) قم لحاظ شد.