حذف واسطه ها از بازار کاغذ تحریر تولید داخلی

کاغذ

واردکنندگان کاغذ

مقوا

گلاسه

کاغذ گلاسه

فروش کاغذ

خرید کاغذ

کاغذ A

انواع مقوا

کاغذ A4

کاغذ A3

کاغذ A5

کاغذ A4

پالت کاغذ

رول کاغذ

کاغذ تحریر

فروش مقوا

خرید مقوا

کارتن


عنوان خبر :

حذف واسطه ها از بازار کاغذ تحریر تولید داخلی

تعداد بازدید :
494
تاریخ درج خبر :
جمعه 9/07/1400 ساعت 02:12
حذف واسطه ها از بازار کاغذ تحریر تولید داخلی
هشید پورداد سندیکای تولید کنندگان کاغذ و مقوا در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به وضعیت قیمت کاغذ های تولید داخل در ایران گفت: تغییر قیمت چندانی در این چند ماه نداشتیم در مجموع در این چند ماه به لحاظ تغییر دولت حرکت جدیدی در عرصه کاغذ به لحاظ سیاست گذاری و ساختاری رخ نداد نه محدودیتی برای صادرات و نه ممنوعیتی برای واردات وجود داشت.
وی ادامه داد: پس از تغییر دولت نیز هنوز زود است که بخواهیم انتظار تغییر داشته باشیم ما نیز خواسته های خود را در قالب همان مطالبات اتاق ایران مطرح کردیم که شامل بسته های حمایت و ثابت شدن نرخ ارز بود.
پورداد در پاسخ به انتقاد فروشندگان کاغذ از عدم عرضه برخی محصولات تولید داخل از جمله کاغذ روزنامه در بازار گفت: اولا کارخانه چوب و کاغذ مازندران در حال حاضر تولید کاغذ روزنامه ندارد. دوما هدف ما حذف واسطه ها و پایین آوردن قیمت برای مصرف کننده است.
افت قیمت ها در بازار کاغذ تحریر/ نبود مشتری تاجران را وادار به پایین کشیدن قیمت کردروزگار مچاله شده کاغذ/ ناشران چشم انتظار برنامه دولت برای خروج از بحران کاغذ
وی گفت: سندیکای تولیدکنندگان در موضوع کاغذ چاپ و تحریر هدفش ایجاد ثبات نسبی در بازار است تا حتی المکان قیمت از تولید کننده تا مصرف کننده افزایشی نداشته باشد. اکنون کاغذ مازندران در حال رایزنی با وزارت آموزش و پرورش برای تامین کاغذ چاپ و تحریر برای کتب درسی است.