رفع مشکل کاغذ در کوتاه‌ مدت محقق می‌شود

کاغذ

واردکنندگان کاغذ

مقوا

گلاسه

کاغذ گلاسه

فروش کاغذ

خرید کاغذ

کاغذ A

انواع مقوا

کاغذ A4

کاغذ A3

کاغذ A5

کاغذ A4

پالت کاغذ

رول کاغذ

کاغذ تحریر

فروش مقوا

خرید مقوا

کارتن


عنوان خبر :

رفع مشکل کاغذ در کوتاه‌ مدت محقق می‌شود

تعداد بازدید :
186
تاریخ درج خبر :
شنبه 25/04/1401 ساعت 20:27
رفع مشکل کاغذ در کوتاه‌ مدت محقق می‌شود
به گزارش خبرنگار مهر،محمد مهدی اسماعیلی روز یکشنبه در حاشیه جشن عید قربان که در شهرستان خدابنده برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه جوزه مطبوعات و نشریات با مشکل کاغذ مواجه هستند، گفت: با همراهی رئیس جمهور این مشکل در کوتاه ترین زمان ممکن رفع خواهد شد.
وی در همین خصوص یاداور شد: به زودی با رایزنی های صورت گرفته قرار است محموله کاغذ با ارز مناسب وارد کشور شده و اقدام به توزیع بین مطبوعات و نشریات شود.
این مسئو ل با بیان اینکه وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی اقدامات ارزنده ای را در حوزه آسیب های اجتماعی انجام داده است خاطر نشان کرد: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که می توانیم با رویکرد فرهنگی و هنری در مقابل بسیاری از آسیب های اجتماعی برنامه درخوری داشته باشیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه باید برنامه‌هایی درخور عظمت قیدار نبی (ع) برگزار شود، ادامه داد: یکی از اهداف ما معرفی این بزرگوار به نسل امروز است، به همین خاطر باید اقدامی انجام دهیم تا عموم مردم بتوانند در جشنواره‌هایی که به همین منظور برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

اسماعیلی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از نیازهای امروز مرقد قیدار نبی (ع)، توسعه این مکان مقدس است، گفت: در همین راستا تلاش می‌کنیم این منطقه میزبان مراسم بزرگداشت شیخ اشراق باشد.