فردا آخرین مهلت ارائه اطلاعات رسانه‌های مکتوب برای دریافت کاغذ

کاغذ

واردکنندگان کاغذ

مقوا

گلاسه

کاغذ گلاسه

فروش کاغذ

خرید کاغذ

کاغذ A

انواع مقوا

کاغذ A4

کاغذ A3

کاغذ A5

کاغذ A4

پالت کاغذ

رول کاغذ

کاغذ تحریر

فروش مقوا

خرید مقوا

کارتن


عنوان خبر :

فردا آخرین مهلت ارائه اطلاعات رسانه‌های مکتوب برای دریافت کاغذ

تعداد بازدید :
191
تاریخ درج خبر :
یک شنبه 22/03/1401 ساعت 23:19
فردا آخرین مهلت ارائه اطلاعات رسانه‌های مکتوب برای دریافت کاغذ
به گزارش خبرگزاری مهر اداره کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی شنبه 21 خرداد ماه را پایان مهلت تکمیل موارد مندرج در سامانه جامع رسانه های کشور اعلام کرده است. کاغذ حمایتی نشریاتی که پس از این تاریخ ثبت اطلاعات کرده اند در نوبت های بعد داده خواهد شد.
در اطلاعیه ای که 11 خرداد بدین منظور صادر شده آمده است: حسب ماده 20 قانون مطبوعات و نظر به ضرورت ساماندهی امور حمایتی، مقتضی است نسبت به تکمیل  موارد مندرج در سامانه جامع رسانه های کشور حداکثر تا تاریخ 21 خرداد ماه 1401 اقدام فرمائید.
در این اطلاعیه همچنین آمده است: موارد خوداظهاری، مورد بررسی کارشناس همکاران این اداره کل وسایر مراجع ذی صلاح قرار خواهد گرفت.
میانگین شمارگان واقعی روزانه نشریه در اردیبهشت ماه متوسط مصرف کاغذ در هر شماره نشریه، میانگین شمارگان توزیع شده روزانه در استان دفتر مرکزی، نام شرکت توزیع کننده نشریه در استان مرکزی، نام شرکت توزیع کننده نشریه در سایر استان ها و همچنین تعداد افراد بیمه شده با کد کارگاهی رسانه در اردیبهشت ماه از جمله مواردی است که از مدیران رسانه های مکتوب خواسته شده است، با ورود به سامانه جامع رسانه ها به نشانی اینترنت نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.  (e-rasaneh.ir)