فروردین1395 فرور.........' /> فرور.........' />

کاغذ

واردکنندگان کاغذ

مقوا

گلاسه

کاغذ گلاسه

فروش کاغذ

خرید کاغذ

کاغذ A

انواع مقوا

کاغذ A4

کاغذ A3

کاغذ A5

کاغذ A4

پالت کاغذ

رول کاغذ

کاغذ تحریر

فروش مقوا

خرید مقوا

کارتن


عنوان خبر :

فروردین1395

تعداد بازدید :
2846
تاریخ درج خبر :
شنبه 11/02/1395 ساعت 23:44
فروردین1395

فروردین 1395

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندرانبا اشاره به راه اندازی خط سوم تولید کاغذ این کارخانه از برنامه ریزی برای تولید خبر دادDIP کاغذ "سک گرافت" و راه اندازی بخش.

ابوالفضل روغنی گلپایگانی مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم با اشاره به برنامه های این کارخانه در سال جدید گفت: سال گذشته اصلا سال خوبی برای تولید نبودو عمده شرکت ها به مرحله زیاندهی رسیدند اما امیدوارم بعد از ماجرای برجام سال95 سال خوبی از نظر اقتصادی باشد.

با بازیافت کاغذOCC  وی ادامه داد: کارخانه چوب و کاغذ مازندران دو برنامه برای سال 95 دارد در سال گذشته این کارخانه این بخش را راه اندازی کرد در سال جدید بنا داریم که خط سوم را به اتمام برسانیم . در مذاکراتی که در اتریش داشتیم از شرکت های اروپایی قول گرفتیم که در این زمینه به ما کمک کنند. 

ابوالفضل روغنی گلپایگانی در توضیح بیشتر در این رابطه گفت : صنعت کاغذسازی به سمت بازیافت مواد حرکت میکند یعنی مواد بازیافتی به چرخه در کارخانه چوب و کاغذ مازندران کاغذهای بسته بندی و OCC تولید وارد و سپس تبدیل به محصول جدید می شود. با راه اندازی بخش قهوه ای در چرخه تولید به کاغذهای جدید تبدیل می شود.

تولید کاغذهای سفید DIP در کارخانه برای سال 95 خبر داد و یادآور شد: در DIP وی همچنین از زمینه چینی برای راه اندازی بخش مانند کتاب های درسی وروزنامه ها و ... را که در بازار مصرف بالایی نیز دارند طی فرایندی به خمیر سفید تبدیل میکنیم که این خمیر می تواند دوباره به کاغذ سفید تبدیل شود و مورد استفاده بازار در زمینه کاغذ سفید مانند کاغذ تحریر و روزنامه و... قرا گیرد.

  

مدیرعامل کارخانه چوب و کاغذ مازندران با بیان اینکه  تولید این محصول برای اولین بار در کشور انجام می شود به زمان راه اندازی این بخش اشاره کرد و افزود: نمی توانیم به صورت قطعی از راه اندازی آن در سال جدید خبر دهیم اما بنا داریم که امسال زمینه های لازم برای راه اندازی این بخش در کارخانه را آغاز کنیم که اگر با سرعت پیش برود افتتاح آن به سال آینده خواهد افتاد. شروع و راه اندازی این خط یک پروسه 16 ماهه نیاز دارد. ما برای راه اندازی این بخش هم با شرکت های اروپایی مذاکره کردیم و بخشی از آن را به کمک متخصصان داخلی انجام خواهیم داد.

ما را از واردت قابل توجهی از کاغذ سفید بی نیاز می کند. با راه اندازی این بخش هم DIP به گفته روغنی راه اندازی بخش نیز بخش وسیعی ازOCC می توان از طبیعت محافظت و هم از خروج ارز برای خرید کاغذ سفید جلوگیری کرد.

با راه اندازی بخش نیاز کشور در خمیر قهوه ای و چوب را توانسته ایم برطرف کنیم . ضمن اینکه با راه اندازی این بخش توانسته ایم خدمت بزرگی به منابع طبیعی کشور کنیم.

وی با بیان اینکه بنا داریم در سال 95 خط سوم کارخانه را نیز راه اندازی کنیم به جزئیات آن اشاره کرد و یادآور شد خط سوم به تولید مقواهای پشت طوسی تبدیل میشود که الان در سطح وسیعی به کشور وارد میشود. همچنان بنا داریم که تولید کاغذ گرافت . کاغذی مورد مصرف پاکت های سیمان است نیز در این بخش راه اندازی شود با راه اندازی این بخش میتوان نیاز صد درصدی کشور را تامین کرد.