مازندران ۳۰ هزار تن کاغذ کتاب های درسی را تولید می کند

کاغذ

واردکنندگان کاغذ

مقوا

گلاسه

کاغذ گلاسه

فروش کاغذ

خرید کاغذ

کاغذ A

انواع مقوا

کاغذ A4

کاغذ A3

کاغذ A5

کاغذ A4

پالت کاغذ

رول کاغذ

کاغذ تحریر

فروش مقوا

خرید مقوا

کارتن


عنوان خبر :

مازندران ۳۰ هزار تن کاغذ کتاب های درسی را تولید می کند

تعداد بازدید :
179
تاریخ درج خبر :
چهار شنبه 5/05/1401 ساعت 22:18
مازندران ۳۰ هزار تن کاغذ کتاب های درسی را تولید می کند
به گزارش خبرنگار مهر سید محمود حسینی پور ظهر شنبه در آئین آغاز تولید کتاب درسی دانش آموزان در ساری با اشاره به وجود مافیا در بازار کاغذ اظهار داشت: دولت کنونی برابر این مافیا ایستادگی و از تولید داخل حمایت می کند.
وی با اظهار اینکه دولت با تمام قوا و به صورت کارشناسی از تولیدات داخلی حمایت می کند، افزود: مازندران در تامین نحصولات مورد نیاز کشور پیشگام بوده و با برنامه ریزی 70 درصد کاغذ کتب های درسی دانش آموزی در استان تولید می شود.
وی با تاکید بر حمایت از شرکت های دانش بنیان برای تحقق خودکفایی در تولید محصولات گفت: مازندران در اجرای طرح های اقتصادی دولت و در تولید مرغ و روغن نقش محوری دارد و روسفید بیرون آمده است.
استاندار مازندران با اشاره به تامین 30 هزار تن کاغذ کتب درسی در استان گفت: صنایع کاغذ استان باید به مرکز تولید کاغذ مورد نیاز کشور تبدیل شود و با بهره گیری از تکنولوژی کارخانه های تولیدی را به روز کنیم.
حسینی پور بر لزوم تجهیز صنایع کاغذسازی استان به تجهیزات روز و مدرن تاکید کرد و گفت: مشکلات موجود در مسیر تولید ناشی از وجود مافیا است و باید با آن مقابله کرد.
استاندار مازندران با اشاره به برنامه ریزی برای رفع نیاز مواد اولیه صنایع چوب و کاغذ از طرق واردات و توسعه زراعت چوب گفت: اراضی مستعد برای زراعت چوپ شناسایی شد و باید از تولیدکنندگان حمایت شود.
وی با بیان اینکه زراعت چوب باید جدی گرفته شود گفت: همچنین باید برای برداشت از چوب های شکسته و جنگلی نیز اقدام کارشناسی صورت گیرد.