کمبود کاغذ پس از کرونا!

کاغذ

واردکنندگان کاغذ

مقوا

گلاسه

کاغذ گلاسه

فروش کاغذ

خرید کاغذ

کاغذ A

انواع مقوا

کاغذ A4

کاغذ A3

کاغذ A5

کاغذ A4

پالت کاغذ

رول کاغذ

کاغذ تحریر

فروش مقوا

خرید مقوا

کارتن


عنوان خبر :

کمبود کاغذ پس از کرونا!

تعداد بازدید :
600
تاریخ درج خبر :
یک شنبه 17/05/1400 ساعت 21:40
کمبود کاغذ پس از کرونا!
رئیس اتحادیه صادر کنندگان صنعت چاپ در پاسخ به سوالی درباره کمبود کاغذ در بازار تصریح کرد: در ماه های آینده و بعد از خروج از محدودیت های کرونایی کمبود کاغذ حس می شود. چرا که با برداشته شدن
محدودیت ها تقاضا افزایش پیدا می کند اما موجودی کنونی کاغذ به اندازه کافی نیست که باعث می شود بازار کاغذ با مشکلات و التهاب جدید مواجه شود.
عابدینی تاکید کرد که اگر قرار است این مصوبه اجرا نشود باید بخشنامه های گمرکی و نرخ مصوب را به اتاق های بازرگانی و تشکل های مربوطه اعلام کنند تا در اختیار واردکنندگان و تجار فعالان اقتصادی قرار گیرد که این شایعه از بین برود و شفاف سازی شود تا سودجو ها از آن استفاده نکنند.
وی همچنین با بیان اینکه اخیرا بانک مرکزی مجددا در حال لغو مجوز واردات مواد اولیه یا کالا با گزینه بدون انتقال ارز است، اظهار کرد: در این صورت واردکنندگان مجددا باید در صف تامین ارز نیمایی قرار گیرند که فعالان اقتصادی را دچار مشکل می کند. چرا که واردکنندگان نمی توانند ال سی باز کنند و شرایط قانونی کار داخلی نیز دشوار است. بنابراین استفاده از منابع افراد روش مناسبی بود اما اگر این مجوز لغو شود به صورت مقطعی بر قیمت کالا ها تاثیر منفی خواهد داشت.